ברוכים הבאים לאתר האינטרנט שלנו!

מאייר עתיקות ואספנות שמים דגש על להפיח רוח חדשה וצעירה יותר לתחום העתיקות על ידי הענקת מגוון רחב של פריטים בכדי שכל אחת ואחד יוכלו למצוא לפחות פריט אחד שהם אוהבים ויכולים לרכוש לפי יכולתם. אנו מאמינים שכל פריט שתרכשו צריך להסב לכם אושר לעוד שנים בעתיד ותוכלו לעשות זאת לפי תקציב שנוח לכם.

בנינו את אתר אינטרנט זה מתוך האהבה שלנו לתחום העתיקות והאספנות שהתחיל מגיל צעיר. כל פריט הוא קפסולת זמן ייחודית של התקופה בה הוא נוצר ומי שמשמר אותו מבטיח את המשכיות אותו רגע בזמן לדורות הבאים, רגע שלא יחזור. הפוקוס שלנו הוא על פריטים מקוריים שלא עברו שיפוץ, פריטים שברובם לא גדולים מדי ושיכולים לשדרג כל חדר או חלל בזכות המקוריות והאיכות שלהם. כל חפץ ופריט באתר הוא אחד שאנחנו אוהבים ושמחים להוסיף לביתינו הפרטי, אנחנו רוכשים רק מה שמוצא חן בעינינו ולפי הטעם הפרטי שלנו. אנחנו בטוחים שבין אם אתם אספנים פרטיים, מעצבי פנים, סוחרים או פשוט מעוניינים בפריטים שישדרגו את עיצוב המשרד או מקום העבודה, שיהיה לפחות פריט אחד שתרצו לרכוש באתר. כל הפריטים מחולקים לקטגוריות בכדי שיהיה קל ונגיש למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

מאייר עתיקות ואספנות הוא עסק אינטרנטי הממקום בנס-ציונה המוכר אונליין פריטים מהאוסף הפרטי שלנו ושל אספנים אחרים מרחבים הארץ ללקוחותנו מרחבי העולם. אנו מתמקדים בפרטי עתיקות ואספנות בתחומים הבאים:

מיליטריה וציוד צבאי – ציוד אישי, משקפות ואופטיקה, מתאמים, פסלים צבאיים, לוחות לציון מאורעות צבאיים מרחבי העולם, מדליות ועוד.

נשק קר – סכינים, חרבות, כידונים (ביונטים), פגיונות, מצבאות מרחבי העולם וכן נשק קר אתנוגרפי מתרבויות ועמים מגוונים.

פסלים ואמנות – פסלים במגוון נושאים, מסגנון ארט דקו, ארט נבו, לריאליסטי, מופשט ועוד.

עתיקות דקורטיביות – חפצים שיכולים לקשט כל חלל, מפסלי עץ לוואזות, מגשים דקורטיבים, סנטרפיסים.

יודאיקה ואמנות יהודית – מנורה גרמנית עתיקה, פמוטים, בית מגילה, תמונות בנושאים דתיים.

תמונות וציורים

ריהוט

תאורה – תאורה תעשייתית, תאורה ימית, פמוטים ומנורות עתיקות

קרמיקה וזכוכית – ואזות בסגנון סיני-אסיאתי, צלחות דקורטיביות, קערות מקושטות

פריטי אספנות ועתיקות ייחודיים וקשים למציאה בשוק

נשמח לעמוד לרשותכם

מאייר עתיקות ואספנות – נס-ציונה

מאייר עתיקות ואספנות נס-ציונה